Warszawę powszechnie uważa się za biznesowe centrum Polski. Nic dziwnego, skoro w stolicy swoje siedziby ulokowały największe firmy z całego globu. W tym mieście od rana do wieczora tętni polityczne, biznesowe i kulturalne życie naszego kraju, a każdego dnia przedsiębiorcy przybywają na szkolenia, warsztaty i konferencje. Organizatorzy spotkań muszą więc posiadać odpowiednie zaplecze, które pozwoli usatysfakcjonować uczestników danego wydarzenia.
Hotel do celów służbowych i turystycznych
Doskonałym rozwiązaniem na przeprowadzenie szkoleń, konferencji czy warsztatów jest skorzystanie z usług Best Western Hotel Portos. Profesjonalną organizację uzupełniają dogodny dojazd z lotniska oraz pobyt w hotelu w centrum miasta, które przecież słynie z mnogości atrakcji do zwiedzania w czasie wolnym od obowiązków służbowych. W obiekcie mieszczą się dwie większe sale konferencyjne o pojemności do 40 osób. Klimatyzowane pomieszczenia wyposażono w niezbędny sprzęt multimedialny oraz bezprzewodowy dostęp do sieci.
Dla osób pragnących zorganizować spotkanie w skromniejszym gronie przygotowano mniejsze sale. Na tym nie koniec, ponieważ Portos dysponuje także salą VIP, przeznaczoną głównie do rozmów kwalifikacyjnych, negocjacji handlowych lub spotkań o innym charakterze.
Komfortowy wypoczynek po ciężkim dniu
Z uwagi na bogatą bazę noclegową, hotel Portos jest dobrym miejscem na kilkudniowe konferencje. Niezależnie od standardu, w każdym z 225 pokoi umieszczono:
Uczestnicy wydarzeń odbywających się w Portosie mogą również liczyć na menu konferencyjne. Wśród propozycji serwisów znajdują się m.in.: tradycyjna przerwa kawowa (kawa, herbaty, woda, soki, kruche ciasta), słona przerwa kawowa (różnego rodzaju napoje plus paluszki i chipsy), francuska słodka przerwa kawowa (różnego rodzaju napoje plus francuskie rogaliki z czekoladą, ciastka z nadzieniem owocowym, dżemy) oraz lunch (zupa, drugie danie, sok, deser). Więcej informacji na temat organizacji spotkania biznesowego w Warszawie pod adresemwww.bwportos.pl.